Platt is wat(t)
Text / Musik: M. Rietmann
Elke Dag gah ik dör de Straaten un ik seeg all de Lü um mi. De een kiekt düll, de anner blied un jümmers hebben all kien Tied. Doch of un to daar möt ik een, de is mi wall bekannt. Denn bliev ik stahn un vertell hum wat – so geiht dat hier in d`Land Jeden Tag geh ich durch die Straßen und ich sehe die ganzen Leute um mich herum. Der eine guckt sauer, der andere froh und alle haben keine Zeit. Doch ab und zu da seh ich einen, der ist mir wohl bekannt. Dann bleib ich stehen und erzähl ihm was –so geht das hierzuland
Moin, wu geiht, ik hebb di lang neet mehr seh´n. Nützt ja nix, mutt ja gahn, is all up Stee. Moin, wie geht´s, ich hab dich lang nicht mehr gesehen. Nützt ja nix, muss halt gehen, alles in Ordnung
Platt is wat, wi snacken Platt – so is `t hier, so maak wi dat. Dat heet Lock un dat heet Gatt – Nu weetst du wat, ik segg di dat up Platt. Platt is wat, wi snacken Platt – so is ´t hier, so maak wi dat. Stoff is dröög un Water natt – Nu, weetst du wat? Ik segg di dat up Platt. Platt is wat – wi snacken Platt Platt is was, wir sprechen Platt – so ist das hier, so machen wir das. Das heißt Loch und das heißt Öffnung – Nun weißt du das, ich sag dir das auf Platt. Platt is was, wir sprechen Platt – so ist das hier, so machen wir das. Stoff ist trocken und Wasser nass – Nun, weißt du was? Ich sag dir das auf Platt. Platt ist was – wir sprechen Platt.
Elke Dag gah ik na mien Wark un  ik segg al de Knojeree. Meest Kolleegen hebben dat al mit d´ Hart un strieden um de beste Stee. Doch of un to daar möt ik een, de geiht dat an d´ Maars vörbi. Denn bliev ik stahn un vertell hum wat un he seggt glieks an mi: Jeden Tag geh ich zur Arbeit und seh schon die ganze Plackerei. Die meisten Kollegen haben es schon mit dem Herzen und streiten um die beste Stelle. Doch ab und zu treffe ich einen, dem das am Arsch vorbei geht. Dann bleib ich stehen und erzähl ihm was und er sagt gleich zu mir: